در باره من

 طراحی و تنظیم محتوا : محمد خرازی افرا 

پل ارتباطی : 09359718840

در صورت تمایل به درج مطالب ٫ پیغامی در یکی از بخشها قید کنید . در اسرع وقت در محیط سایت نمایش داده می شود.    

 .

 دعوت به همکاری در بخش های زیر

 .

  • گرد آوری مقاله 
  • خلاصه دروس ارائه شده در کلاس های دروس تخصوصی 
  • معرفی پایگاه های روانشناسی 
  •  ارائه عکس های مرتبط با دروس ( مانند درس فیزیولوژی) 
  • ارائه آخرین اخبار دانشجویی و دانشگاهی 
  •  به روز رسانی برد آموزش

((روانشناس یعنی تکاپو برای رسیدن به کمال)) 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. (برو بچ روانشناسی )

   

نظرات 9 + ارسال نظر
دوست کوچولو سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

منم میخوام همکاری کنم باید چیکار کنم؟؟؟

دوست کوچولو سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

هر بخشی باشه اشکال نداره

دوست کوچولو سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ب.ظ

باشه از این به بعد درج می کنم

دوست کوچولو سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ب.ظ

کجاش باید درج کنم؟؟؟

محمد سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.tehran.ictrad.com

در قسمت یاداشت های دانشجویی بزن من به اسم خودت بارگذاری مکنم

امیر پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ

ببین خودت که میدونی من کلا پایم. موردشو شما بگو

تو دانشگاه صحبت می کنیم .. البته همین جا هم گفتیم تو چه بخش هایی کمک لازم داریم.

روشنفکر جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ق.ظ

سلام شبت بخیر میلتو چک کن در ضمن چراپی ام های من توی اتاق گفتگو ارسال نمیشه ؟ من نمی تونم پی ام بدم من ناراحتم خیلی بدی
منی که برات ایمیل میدم بذارم برم ؟

سلام .. آی پی شما رو دوباره باز کردم.
دوست عزیز خودتو معرفی نمی کنی .
خاسته دوستان هم کلاسی بود .
امیدوارم دوباره ببینمتون.
شب خوش

طلایی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام
آقای افرا میخواستم بگم که برای گروه خاص تحقیق خودمون همین تعداد بسه چون دیگه رشته ی دیگه ای توی روانشناسی نداریم که بقیه بخوان درموردش تحقیق کنن اون مهماشو همه ی ما دوازده نفر برداشتیم به نظر من دیگه لزومی نداره که بقیه بخوان نماینده بشن همین یه تعداد بسه بعدشم تعداد کسایی ام که میخوان زیرگروه مابشن خیلی کم میشن؟!یه فکری درموردش با آقای شعبانلو بکنید تازه امروز من یادم افتاد

متشکرم

سلام .
اگه من چند بار مطرح کردم که کسی می خواهد نماینده بشه می خوام بچه فکر نکنند نمی تونند نماینده بشن یا شرایط خواصی داره.

طلایی سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام آقای افرا امید وارم که حالتون خوب باشه!
خسته نباشید بابته امتحانات!

میخواستم اعلام نتایج امتحاناتو برام به آی دیم ارسال کنیدالبته فکر میکنم ۱۶یعنی فردا باشه ولی می خوام مطمین بشم

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد