گروه پژوهشی

 

 

در حال تغییرات ساختاری در این بخش می باشیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
؟؟ سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام.من فقط امیدوارم که ما به یک نتیجه مطلوب برسیم.چون امروز می دیدم که بچه ها وقتی می فهمیدن که قرار هست دنبال مقاله ومطلب و.....باشن بی میل می شدن و می گفتن که درس هامون زیاد هست و به این کارا نمی رسن.من امیدوارم موفق باشیم.از همه کسانی هم که برای این گروه تلاش می کنن ممنونم.به امید موفقیت......

منم امیدوارم .
ممنون که نظر دارین

ابوالفضل پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.tehran.ictrad.com

سلام دوست من

اینم یه آرم خشگل

طلایی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام آقای افرا!

اطلاع رسانیتون توی سایت خیلی خوبه /من اطلاعات گروه رو توی قسمت(درباره ی ما) نوشتم یه زحمتی بکشینو اونو یه ملاحظه ای بکنین/ممنون میشم/موفق باشید

طلایی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام!

ممنون از این که اسم منو زیر گزارشی که دادم بهتون آوردین/من وظیفم بود البته این کمترین کاری بود که از من خواستید/ خلاصه من در خدمتتون هستم/موفق باشید

سلام...با تشکر

ابوالفضل جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.tehran.ictrad.com

سلام دانشجویان عزیز گروه روانشناسی میخواهد ساختار جدی وجدیدی را سر لوحه کارهای خود قرار دهد

ابوالفضل شعبانلوی دهنوی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.tehran.ictrad.com

اهداف اصلی ۱-تغیر در ساختار گروه. ۲-کم شدن تعداد نمایندها . ۳-کم کردن تعداد جلسات برای برقراری نظم بیشتر . ۴ -جدی برخورد کردن با افرادی که باعث بی نظمی در گروه میشوند . ۵-خصوصی کردن کامل جلسات

طلایی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام!

بخش خانوادتونو به نظر خوب طراحی کردین. امیدوارم که توی این شاخه به اون چیزی که میتونه هدفتون باشه برسید.
براتون آرزوی موفقیت می کنم.

مدیریت گروه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

فردا ساعت ۱۱:۴۵ جلسه همه گروها تشکیل می شود .با حضور دکتر فراهانی استاد راهنما گروه . مکان ان بر روی برد کلاس ۳۰۰ پزشکی طبقه سوم روبروی معاونت درج خواهد شد با ارزوی موفقیت ابوالفضل شعبانلوی دهنوی

مدیریت سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ

امروز در جلسه گروه از ساعت ۱۱:۴۵ تا۱۳ یک سخنرانی کلی در مورد بحث های روانشناسی داشتند((و دراخر به مدت ۳۰ دقیقه فیلم راز رو تماشا کردندولی به دلیل کمبود وقت جلسه به هفته بعد گذاشته شد. با تشکر از همه دوستان ابوالفضل شعبانلوی دهنوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد